Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
02.06.2008 15:46 - Детство мое... (13 рецепти)
Автор: mathilda Категория: Лични дневници   
Прочетен: 2857 Коментари: 4 Гласове:
1

Последна промяна: 17.03.2009 17:57


Как можеш да се почувстваш празнично на 1-ви юни?
(13 безотказни и изпитани рецепти)


Ето какво направих аз на 1-ви юни, за да се почувствам на не повече от 10 годинки и половина:

* купих си огро-омен сладолед (над 300 г беше, честна дума!)

* ядох го на една слънчева пейка и като истински 5-годишен фърфальок се окапах, когато фунийката ми се счупи

* купих си подарък за празника (мама я нямаше да ми купи тя)

* купих си балони

* купих си близалка

* слушах "Бански на лалета"

* гледах анимационно филмче ("Тhe emperor"s new groove", препоръчвам го на всички, много е забавно и свежо)

* облякох къси панталонки, зелен потник и маратонки (ама забравих да взема семки и бонбонки да ми дрънкат в джобчето)

* цял ден се чувствах безгрижна

* получих 5 поздравителни sms-а за празника, което не е съвсем обичайно, като се има предвид, че съм на 20 години по документи

* тичах в дъжда от едно сухо място до друго и... разбира се, цялата подгизнах

* след което реших, че е време за още един сладолед


Ама колко е хубаво само да си дете!
Не пораствайте! :)
Усмихнат ден!

image

image



Тагове:   близалка,


Гласувай:
1



Следващ постинг
Предишен постинг

1. letisi - един ден от детството:))))
02.06.2008 22:39
какво по-хубаво от това
цитирай
2. mathilda - по-хубаво е...
03.06.2008 14:03
... само вечното детство :))
цитирай
3. slan4evausmivka - Хехе
24.06.2008 17:05
наистина добре си отпразнувала празника!Браво :))))
цитирай
4. mathilda - и още как!
25.06.2008 14:43
по-незабравимо, отколкото като бях дете :)
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: mathilda
Категория: Забавление
Прочетен: 1080650
Постинги: 110
Коментари: 2091
Гласове: 15093
Спечели и ти от своя блог!