Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
27.01.2009 17:23 - В Стокхолм вече не само Карлсон живее на покрива
Автор: mathilda Категория: Забавление   
Прочетен: 4456 Коментари: 10 Гласове:
0

Последна промяна: 18.06.2012 14:49


        Карлсон живее на покрива, коминочистачът живеят на покрива, една рошава гарга живее на покрива (не-е-е, не съм аз!). А в Стокхолм вече и богатите шведи живеят на покрива. Ей така - опънали са един хамак между два комина и се изтягат на минус 20 градуса, помислих си аз. 

        Да, ама не.

        В Стокхолм имат един такъв проблем - за да стигнеш от крайните квартали до центъра, пътуваш то-о-о-олкова много, колкото от Пловдив до София, а място за нови строежи в центъра на града просто няма. Затова по проект на находчив архитект започнали да строят двуетажни къщички... върху покривите на други къщи. Бутат керемидите, мацват тук, мацват там, две-три греди и хоп! - ето ти нова къща в центъра на столицата! Разбира се, новите карлсоновци са само богаташи, защото да живееш в центъра си е лукс, а да живееш на покрива - още повече. 

        Новите къщи имат редица предимства:

* чудесна гледка на града отвисоко
* приятни съседи (главно гугутки), които не си хвърлят  боклука през терасата
* възможност да си седиш на слънце на покрива и нищо да не правиш (защото то всеки може нищо да не прави, но не всеки го прави на слънце на покрива в Стокхолм)


Та, да си дойдем на думата - кой ще ми купи една такава прелестна къщичка? :)

image
Къщичките са свързани с къщички на съседни сгради чрез тесни мостчета

Още от мен, както и за чужбинските странности изобщо, можете да прочетете тук.




Гласувай:
0



1. exibella - Много интересни къщи:))))))))
27.01.2009 19:17
:))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))
цитирай
2. mathilda - exibella,
28.01.2009 14:42
айде да делим една :)
цитирай
3. mathilda - турбо,
28.01.2009 14:42
той пък какво общо има в цялата история? :)
цитирай
4. exibella - Айде...:)))))))))))
28.01.2009 22:59
Съгласна съм;)))))))))))))))))))))
цитирай
5. mathilda - турбо,
29.01.2009 14:56
ами че не знаех, че той бил толкова лесен в купуването на къщичките :) как съм пропуснала да забележа досега не знам :)
цитирай
6. mathilda - exibella,
29.01.2009 15:02
ехааа, супер - за мен единия етаж, за теб - другия, а гугутките ще си ги делим по равно :))))
цитирай
7. martiniki - винаги съм искала
29.01.2009 15:48
такава къща на покрива - като на Карслон...може би защото все си живея под покрива и само гълъбите ми ходят по главата ;))

виж ти колко кокетно се е получило това с покривните къщички - направо си е приказка наистина
цитирай
8. mathilda - ами ето и аз искам
29.01.2009 15:55
и чакам някой да даде едно рамо по въпроса :))

а за кокетното си е кокетно - даже и малки градинки си имат - направо прелест! :)
цитирай
9. mathilda - е какво има да се чудят!
30.01.2009 14:15
отгоре красиви съседки, отдолу красиви съседки... много си им е добре - откъдето и да минат :)
цитирай
10. mathilda - тъй де...
02.02.2009 15:03
аз защо според теб си търся някой да ме заведе там (в швеция, и на покрива) :))
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: mathilda
Категория: Забавление
Прочетен: 1080449
Постинги: 110
Коментари: 2091
Гласове: 15093
Спечели и ти от своя блог!