Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
25.09.2009 11:31 - Главата долу!
Автор: mathilda Категория: Забавление   
Прочетен: 8616 Коментари: 18 Гласове:
17

Последна промяна: 18.06.2012 14:46


(и колкото по-бързо,толкова по-добре!)

Мама ми е казвала никога да не се качвам в коли на непознати, но никога нищо не е споменавала за лодки, и особено за ветроходки. Ето защо когато нa италианския бряг на Адриатика получих покана за разходка с лодка, пред мен не стоеше никаква морална дилема. Пък и в 60-и-кусур-годишния дядо, който я управляваше, не съзрях никаква реална или потенциална опасност, освен тази лодката да се окаже малка за мен и шкембето му едновременно.
И така - хоппалла! - ето ме в лодката, поря вълните на Адриатическо море и си псувам под носа на всеки по-остър завой. За да управлява лодката, дядото трябваше да придърпва и избутва някакви въжета, които пък за зла беда се намирах около и между краката ми, поради  който той беше видимо по-смутен и от мен и постоянно повтаряше: "Пардон, пардон..."
Освен това много държеше да си комуникираме, аз пък почти нищо не разбирах от неговия италиански и само кимах разбиращо с глава и скляпах на парцали. Когато не разбирам какво ми говорят тук, само повтарям "Разбира се, разбира се!" с най-уверения тон на земята и се надявам да не съм се съгласила да спя с някого!
И всичко си вървеше така, по мед, масло и вода, докато дядото не викна: "Giu" la testa!". Тъкмо щях отново да се съглася и да продължа да си се радвам на морето, когато по тона му усетих, че този път е някак важно да разбера какво ми казва. Както и по устремилото се към главата ми платно на лодката. Докато кажа "моля?!", една ръка ми бутна главата към дъното на лодката и - пфу! - се разминах на косъм.
Обаче почнах да слушам с уши, отворени на четиринайсет, за "Giu" la testa" ("Долу главата!"). И колкото по-бързо, толкова по-добре. В противен случай щях да дискутирам времето с рибите на дъното.
Пък и в крайна сметка „Долу главата!” си е един изключително полезен израз, който може да се ползва в най-разнообразни ситуации...

Поздрави от слънчева и топла Италия, приятели!

image

Тази и други истории от мен + за пътешествията изобщо можете да прочетете тук.



Тагове:   море,   Италия,   лодка,   дядо,


Гласувай:
17



Следващ постинг
Предишен постинг

1. sowhat - хахаха
25.09.2009 11:36
супер си .пак ти завидях - тук нямаше почти лято
и ме размечта за по топлите страни ...
цитирай
2. mathilda - дам, а тук времето е идеално за плаж,
25.09.2009 11:40
за море, плуване, плаване.... Поздрави и целувки!!!! :))))
цитирай
3. nadagr - в тази ситуация "долу главата" ти е било полезно,
25.09.2009 11:52
но иначе - горе главата ,българче, в братска Италия!
цитирай
4. dorichela - Пази ги тези къдрици!! :):):)
25.09.2009 11:52
Пази ги тези къдрици!! :):):)
цитирай
5. mathilda - наде,
25.09.2009 12:54
благодаря ти! :) горе е главата, италианците вече говорят повече български, отколкото аз италиански :)
цитирай
6. mathilda - дори,
25.09.2009 12:55
пазя ги, ама и главичката трябва да си пазя :) хаха
поздрави и целувки от ме-е-е-ен :)
цитирай
7. golichka - :)
25.09.2009 13:45
Много ме усмихна.

Поздрав и внимавай с навеждането на главата ;)

цитирай
8. mathilda - права си,
25.09.2009 14:01
много внимателно се навеждам! :)
цитирай
9. rummi - :-)
25.09.2009 17:57
изглеждаш страхотно в лодка! искам да ми попълниш колекцията и със снимка в яхта!
цитирай
10. silver4eto - :))) Ти си невероятна! Където и да ...
25.09.2009 18:15
:))) Ти си невероятна! Където и да отидеш, винаги около теб е весело ;] Много усмивки от мен! :))
цитирай
11. mathilda - руми,
26.09.2009 02:02
скоро, после ще те сложа на фотошоп в яхтата :)))
цитирай
12. mathilda - силверче!
26.09.2009 02:03
много усмивки и за теб! :))) ами ела ми на гости да се повеселим заедно! :)
цитирай
13. letisi - забраните на мама обхващат
26.09.2009 08:47
всички възрастови категории и видове превозни средства:))но пък си струва понякога да бъдат и нарушавани:)) и се постарай да се върнеш цяла от италия:)) поздрави и мноооооооооооого усмивки
цитирай
14. essy - Късметлийка си ти :)))
26.09.2009 09:45
Върви ти на дядовци. Спомням си, че преди време танцува салса с един дядо "ел мафиото" с поглед на убиец :))))
цитирай
15. mathilda - letisi,
26.09.2009 22:16
забраните, както знаем, са създадени, за да бъдат нарушавани :))) съвсем цяла мисля да се върна вкъщи, че трябва да почерпя за всичките си приключения тук :)) целувки от менннн :))
цитирай
16. mathilda - еси,
26.09.2009 22:18
ти на това ако му викаш "вървене"... злополучен късмет му викам аз - няма да ми се падне някой здрав, прав, млад, загорял италианец, ами все дядовци... хахах :)))
цитирай
17. inel379 - Нещата в живота се редуват!
15.10.2009 03:05
Така успяваме да ги оценим!
Поздрав!
цитирай
18. mathilda - inel,
17.10.2009 22:03
съвсем съгласна съм с теб :) главата понякога е горе, понякога е долу... в най-различни ситуации :))
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: mathilda
Категория: Забавление
Прочетен: 1080494
Постинги: 110
Коментари: 2091
Гласове: 15093
Спечели и ти от своя блог!